Szállítási díjak, lehetőségek
20,000.- feletti megrendelés esetén a szállítás ingyenes!
Csomagautomata
FoxPost csomagautomata előre utalás esetében: 1.390.-
FoxPost csomagautomata utánvétellel: 1.690.-
Miután a futár kivette a csomagot a feladási automatából, a
FoxPost futárszolgálat 3-5 munkanapon belül kiszállítja azt, az általad kiválasztott célautomatához. Az automatába kiszállított, utánvéttel vásárolt csomagot
kizárólag bankkártyával van lehetőség kifizetni az átvételkor. Egyes automaták bizonyos időszakban (pl. karácsonyi időszak)
telítettek és csak azokba a rekeszekbe tudnak csomagot behelyezni, amelyekből a
címzettek már átvették a csomagjaikat, ezért ezekbe az automatákba esetenként
megnövekedhet a kiszállítási idő. Ha a csomagod megérkezett az átvételi pontra, SMS
értesítést küld a futárszolgálat. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általad ismert kóddal
nyitható ki az automata megfelelő ajtaja. A csomag átvételére 4 nap áll rendelkezésedre.
Házhozszállítás
FoxPost házhozszállítás előre utalás esetében: 2.190.-
FoxPost házhoszszállítás utánvétellel: 2.390.-
Csomagjainkat a FoxPost futárszolgálat juttatja el hozzád, mely házhoz küldés esetén a kiszállítási idő általában 3-5 munkanap, miután a futár átvette a csomagot az automatából. Utánvét esetén, a kézbesítéskor a futárnál készpénzben vagy
bankkártyával is lehetőséged van fizetni.A futár elérhetősége a csomag
érkezéséről szóló e-mail és sms értesítésben megtalálható, így szükség esetén a lehetőséged van egyeztetni vele a kézbesítés időpontjáról. Sikertelen kézbesítés esetén a Foxpost e-mail és sms útján
küld értesítést a kézbesítés eredménytelenségéről, majd a futár, további egy
alkalommal megkísérli a csomagod kézbesítését.
A feladást követően a csomag aktuális helyzetéről minden esetben a Foxpost Zrt. futárszolgálat értesíti a Vásárlót e-mailben és SMS-ben is. A Foxpost a csomagokra konkrét kiszállítási időgaranciát nem vállal.
Házhozszállítás:
GLS házhozszállítás előreutalással: 1,790.-
GLS házhozszállítás utánvétellel: 2,190.-
Csomagjainkat az GLS futárszolgálat juttatja el hozzád, általában 2-3 munkanapos kiszállítási idővel. A csomag érkezéséről a futárszolgálat sms értesítést küld számodra.
Át nem vett csomagok (Foxpost, GLS)
Abban az esetben, ha a csomag nem kerül átvértelre, úgy az ismételt postázáskor, a szállítási költségen felül +500Ft visszaküldési díj kerül felszámolásra.
Fizetési módok
Bankkártyás fizetés
A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel
kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával vagy előre feltöltött
egyenleggel fizetni weboldalunkon. A szolgáltatást nyújtó a Barion Payment
Zrt., amely a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló e-pénz kibocsátó
(engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.).
A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a Barion regisztráció, elég megadni
bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot,
valamint egy működő e-mail címet. Ezen
adatokat, vagyis kártyád és a hozzá tartozó számlád adatait, webshopunk semmilyen
formában nem láthatja, ill. nem menti.
Fizetéshez használhatod:
Mastercard vagy Maestro bankkártyádat
Visa vagy Electron bankkártyádat
Amex bankkártyádat
Előre utalás
A megrendelést követően a megrendelés rögzítéséről
visszaigazoló e-mailt küldünk, melyben megküldjük az utaláshoz szükséges
adatokat. A közleményben kérjük tüntesd fel a rendelési számot. Az összeg jóváírását követően, raktárkészlettől függően, a csomag legkésőbb két munkanapon
belül feladásra kerül.
Utaláshoz szükséges adatok:
Raiffeisen Bank Zrt.
Sylvart Bt.
Bankszámlaszám: 12010659-01590814-00200000
Utánvét
A megrendelést követően a megrendelés rögzítéséről
visszaigazoló e-mailt küldünk a megrendelésben megtalálható adatokkal. Amennyiben hibás adatot
észlelsz, azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles vagy jelezni azt a
Szolgáltató felé. Az automatába kiszállított csomagot kizárólag bankkártyával
van lehetőséged kifizetni az átvételkor.Házhozszállítás esetén a futárnál készpénzben
vagy bankkártyával is lehetőséged van fizetni.
A termék átvételekor kérjük vizsgáld meg, hogy a termék
sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztalsz a csomagoláson vagy a
terméken, kérd a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való
átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék
mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt
követően, a kiszállítást végző személy távozása után, utólag mennyiségi és
minőségi reklamációt nem áll módunkban elfogadni.Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy
a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék
visszavételét, illetve cseréjét díjmentesen biztosítjuk. Az átvételt követően
észlelt sérülésért nem vállalunk felelősséget!