Előre utalás
A megrendelést követően a megrendelés rögzítésésről visszaigazloló e-mailt küldünk, melyben megküldjük az utaláshoz szükséges adatokat. A közleményben kérjük feltüntetni a rendelési számot.
Utaláshoz szükséges adatok:
Raiffeisen Bank Zrt.
Sylvärt Bt.
Bankszámlaszám: 12010659 - 01590814 – 00100003
Az összeg jöváírását követően a csomag leglésőbb két munkanapon belül feladásra kerül.
Utánvétel
A megrendelést követően a megrendelés rögzítésésről visszaigazloló e-mailt küldünk a Vásárló adataival. Amennyiben hibás adatot észlel azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt a Szolgáltató felé.
Az automatába kiszállított csomagot kizárólag bankkártyával van lehetőség kifizetni az átvételkor.
Házhozszállításos csomag esetében a futárnál készpénzben vagy bankkártyával is van lehetőség fizetni.
Szállítás
A feladást követően a csomag aktuális helyzetéről minden esteben a Foxpost Zrt. futárszolgálat értesíti a Vásárlót e-mailben és SMS-ben is. A Foxpost a csomagokra konkrét kiszállítási időgaranciát nem vállal.
Csomagautomata
Miután futár kivette a csomagot a feladási automatából, a Foxpost egy-három munkanapon belül kiszállíta azt a célautomatához.
Az automatába kiszállított, utánvéttel vásárolt csomagot kizárólag bankkártyával van lehetőség kifizetni az átvételkor.
Egyes automaták bizonyos időszakban (pl. karácsonyi időszak) telítettek és csak azokba a rekeszekbe tudnak csomagot behelyezni, amelyekből a címzettek már átvették a csomagjaikat, ezért ezekbe az automatákba esetenként megnövekedhet a kiszállítási idő.
Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, a címzett SMS értesítést kap. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert kóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját.
Házhozszállítás
Házhoz küldés esetén általában két-három munkanap a kiszállítási idő, miután a futár átvette a csomagot az automatából.
Utánvét esetén, a kézbesítéskor a futárnál készpénzben vagy bankkártyával is van lehetőség fizetni.
Sikertelen kézbesítés esetén a Foxpost e-mail és sms útján küld értesítést a kézbesítés eredménytelenségéről, majd a futár még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését. A futár elérhetősége a csomag érkezéséről szóló e-mail és sms értesítésben megtalálható, így szükség esetén a címzett egyeztethet vele a kézbesítés időpontjáról.
A termék átvételekor a Vásárló köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Vásárló kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Vásárló kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni.
Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal!